Old school


Szomorú dolog, de egészen leszoktam az újságolvasásról. Hetek telnek el úgy, hogy semmiféle nyomtatott sajtóterméket nem veszek a kezembe, csak a neten olvasom a híreket, vagy a közéleti írásokat. Nem is tudom, nyomdába kerülhet-e ma még olvasható napilap. 
Ez most csak onnan jutott eszembe, hogy ma könyvtárba megyek, és az is olyan old school dolog, mint az újságolvasás, mégis nagyon szeretem. Igazából még a könyvesboltnál is jobb egy könyvtár, mert csak ideiglenesen kerülnek hozzám a könyvek, mintegy vendégségbe, úgyhogy amikor kiolvastam őket, hazamennek. (Nincs hely itthon új lakóknak.) 
Egyébként jó ez a könyvtár itt, sok kortárs, friss prózájuk van, és öröm olyan könyvet olvasni, amit én olvasok először.  Igaz, még jobb egy olyat, amit már sokan elolvastak előttem. Néha szoktam az előző olvasókra gondolni szeretettel, mint ismeretlen barátokra.
Más nincs, hétközép van, az iskola furcsa hely, felbolydult hangyaként szaladgálnak benne az emberek. Én meg már lassítok, semmi kedvem belefolyni holmi őrületekbe. Azt hiszem, egyre csendesebb ember leszek. Magamnak való vagy mi. Egy nyugodt hajó a kikötőben.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések