Köd


Bár még nagyban tombol a nyár, fejben ködös reggelekre ébredek. A nagymennyiségű gyulladásgátló ellenére tegnap este úgy éreztem, belázasodtam, ma reggel pedig alapos fejfájásra ébredtem. És hiába nem kell mennem dolgozni még ezen a héten, valami sűrű, hideg takony veszi körül a hangulatom, aminek az égvilágon semmi értelme. 
Pillanatnyilag nem sok kiutat látok ebből, bár vannak ötleteim: mondjuk most már végre érdemes volna alaposan berúgni, sürgősen visszaszokni a dohányzásra, valami új hobbit keresni magamnak, ami lehetőség szerint totálisan életveszélyes, esetleg kivándorolni a Marsra vagy ilyesmi. Jöhetnek az ötletek.
Kedvetlenségem és szénanáthám ködén át pillanatnyilag a tájnak csak a körvonalait sejtem. Kellene egy hullám, gondoltam ma reggel, amin elringatózhatnék az ismert világ határáig, aztán ott lehorgonyoznék, lennék az univerzumbéli csónakos, és csak fűzném ezüstszálakra föl a csillagokat, egyiket a másik után, aztán a hálót kivetném, a világmindenséget a vállamra venném, és odébb húznám párezer fényévvel, mert úgy tűnik, valami vízér lehet alatta, rosszul sikerült elhelyezni annak idején, alászorult a tohuvabahu. De majd az új helyen, figyeljétek csak meg, könnyen megy az alvás, és nagyobbat is lehet szökellni az ég felé. 
Más nincs. Biztos jól csinálom a jógát, de azért az embernek néha tele van a töke önmagával.

Megjegyzések

  1. Ha már le tudtál mondani a dohányzásról, akkor nem kellene meginognod. Az édesanyám, noha soha nem dohányzott, mégis tüdő- és csontáttétes rákban halt meg 13 évvel ezelőtt. Mai napig vissza tudom idézni azt a szorongást, amit amiatt éreztem, hogy meg fog fulladni. Az utolsó heteket az ágya mellett töltöttem (kórházi körülmények között), és nem érzékeltem hogy ne lenne elég levegője. De sajnos most is van tüdőproblémás barátnő körülöttem, nem is egy. Szurkolok, hogy legyen kitartásod az elhatározásod hosszas betartásához.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha beleszívok egy-egy cigarettába. Hol jólesik, hol nem. Egyelőre nem fogok visszaszokni, úgy érzem.

      Törlés
  2. Szerintem legyél hajós és utazd keresztül-kasul az óceánokat. Kellően életveszélyes, de mivel szereted a tengert, élveznéd :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések