Ajtó


Tegnap délután próbáltam magamban összefoglalni, mi mindent csináltam nyáron, aminek értelme is volt, és sajnos, egy-két felfénylő napon kívül nem találtam semmit. Ez nem dobott fel, de nem azért, mert aprócska terveimet sem sikerült megvalósítani, hanem mert egy kicsit tartok tőle, mi a fenét fogok csinálni a dolgaimmal, a tanításon kívül eső fontos dolgaimmal, ha ezek közül nyáron, ebben a tenger sok időben sem sikerült megvalósítani semmit.
Bár az elnyűttség rákfenéje kétségtelenül ez a bánatosan elbaszott (vagy el se baszott, mert ahhoz talán feltételezne az ember valamiféle tehetséget) szöveg, amivel nem volna nagy kunszt haladni végül is, ha nem okozna konkrét fizikai fájdalmat minden egyes sora, meg a testemben lakó kurva gyulladás (jó, hír, hogy ideértek a Doktot receptjei hétvégén, tehát valami kis remény van arra, hogy egyszer csak már nem fáj majd minden második lépés, és nem fakadok sírva úton-útfélen). 
És hogy a történet kerek legyen, mindezen fizikai és szellemi nyomor mellé most társul szegődött az évi rendes introvertáltsági rohamom, úgyhogy még csak társaságnak se vagyok éppen kiváló. Pontosítok: kifejezetten szar társaság vagyok, sőt tegnap este arra is ráébredtem, hogy társnak sem vagyok valami nagyszerű. Nem mondanám, hogy feldobott ez a felismerés. Igazából már csak egy kisméretű gyalogsági ásóra volna szükségem, egy parkban biztos volna mód egy nem túl mély sírt, sírocskát ásni magamnak viszonylag feltűnésmentesen. 
Jógázom pedig, szóval el sem tudom képzelni, mi volna, ha nem jógáznék. Akkor nyilván egy AK47-est akarnék a gyalogsági ásó helyett. Vagy egy föld-levegő rakétát. Vagy egy cuki, fehér nyugikabátot kilátással a parkra. Pedig híreket már nem is merek olvasni.
Ezeket az aprócska nehézségeket leszámítva egyébként jól vagyok, barátom a százas papírzsebkendő (allergiaszezon) és Esterházy könyve, amit igyekszem nem teletüsszögni a pollenekkel. A következő életemben falként akarok újjászületni. Vagy ajtóként.
Az is sokat elmond rólam, hogy amikor most zenét kerestem, a youtube első körben kizárólag relaxációs zenéket ajánlgatott.


Megjegyzések

  1. Ha elfogadsz egy gondolatot, sose a rossz napok alapján ítéld meg magad. Ha magamból indulok ki, az elmúlt közel fél év felújítással kísért mindennapi munka után, valószínűleg már a föld középpontjában kellene égnem, mert csak az lenne elég mélyen :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések