Monday


Bár a kanapé elhelyezkedése okán gyakorlatilag lehetetlen jobb lábbal kelnem az ágyból, ma mégis bal lábbal keltem fel. A legelső gondolatom ennek megfelelően mindjárt az is volt, hogy ne. Ne legyen még munkanap, legyen légy szíves még két óra alvás. De nem lett.
A nehézkedést a testem is megérezte, úgy tűnt, éjszaka minden csontom megszívta magát valami nyirkos párával, felállni is nehezemre esett, a csontok ránehezedtek az ízületekre, vagy éppen húzták őket lefelé. A torna ilyenkor általában segít, elindít a testben valami keringéseket, levegőt kapnak a csontok és az ínak, könnyebben mozgok utána.
Ezen a ponton ruganyos léptekkel iskolába indultam, ahol tartottam pár órát, összeállítottam két dolgozatot, részt vettem egy megbeszélésen, ahol a nyomorúságos bérünk nyomorúságos pótlékának nyomorúságos különbségét jelentő differenciálásról a fenntartóm óhaja ellenére nemmel szavaztam titkosan egy rózsaszín, lekoszlott, műanyag virágkaspóba dobott cetlivel (a.k.a. cserépszavazás), majd elmentem egy borzasztóan kínos múzeumi megbeszélésre, ahol kiderült, hogy projekt ugyan van, pénz is van, csak fenntartói hajlandóság nemigen, szóval lehet, hogy mégsem megyek Csehországba hétvégén, vagy ha igen, akkor viszont már szombat délelőtt, és végül, de nem utoljára, beültem a legkisebb gyerekem szüléi értekezletére, ahol miután szóvá tettem a nyárra feladott huszonhárom töritételt, ismét be kellett mutatkoznunk egymásnak név szerint, de ismét nem jegyeztem meg senkit.
Este hétre értem haza, azóta bámulok magam elé, ettem egy kis cukros szénhidrátot, és kibontottam egy sört. A testem könnyed, de a reggeli nyirkos pára a csontokból a lelkemig húzódott fel, és miután elolvastam a szerdai ideiglenes órarendet - a fél tantestület ugyanis portfóliótovábbképzésen lesz - és megláttam, hogy a hét tanórát teljesen random csoportokban fogom tartani összevontan, tulajdonképpen már csak egy doboz cigire, egy homokos tengerpartra, és egy kis szexre vágyom, de mindezt lehetőleg innen egy-két kontinenssel odébb, ha kérhetem.
Ja, hát ilyenek a hétfők. Esetleg rendelek a neten egy jádetojást, hátha mégis nyugtat.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések