Éberkóma


Bár a napjaimat hol alvással, hol orvosi rendeléseken ücsörögve, hol határidős fordítással bajlódva töltöm, azért mindenben van jó is: a túlzott aluszékonyságom akkorra esik, amikor nem kell hajnalban kelnem, az orvosoknál nem munkaidőben várok, és a fordítás... na jó, abban sok jó nincs, de legalább azt se a tanítás mellett kell most csinálnom.
Az orvosi körökkel nem vagyok túl sikeres, de hajlok arra, amit Ristjana írt talán, hogy az emberi test a legtöbb esetben meggyógyítja önmagát, úgyhogy talán jobb is, hogy nem jutok be dokikhoz azonnal. Most például az ortopédiával vagyok úgy, hogy már a november is jó lesz, mert közben sikerült felállítanom a diagnózist (izompólyagyulladás), és kaptam egy kedves ismeretlen ismerőstől egy kiváló könyvet, amiben tornagyakorlatok vannak, és ami abban is megerősített, hogy a talpbetét ugyan klassz, mert enyhít a fájdalmon, de nem gyógyítja meg a rossz ízületi tartást. Szóval azonnal neki is veselkedtem, és be kell valljam, egyperces gyakorlatoktól régen fáradtam el ilyen mocskosul. Azt tervezem, szépen végigolvasom a könyvet, mert biztos, hogy sok egyéb problémára is jótékony hatással lesznek a benne lévő gyakorlatok.
A májfunkció zavaraira tornagyakorlatok ugyan nincsenek, de ebben a pillanatban úgy fest, orvosi magyarázat se, hacsak nem egy lábon kihordott májgyulladással állunk szemben. Ma azért még meghallgatom a témában a háziorvosom, de nagy reményeket nem fűzök az egészhez, egyébként is azt olvastam, hogy a máj depláne szépen regenerálja önmagát.
Amúgy szívesen mondanám, hogy kipihent vagyok, de még nem, inkább valami éberkómában jövök-megyek, viszont remélem, hogy ez a nyár sem múlik el teljesen semmittevős napok nélkül. Augusztusra beterveztem párat, Isten legyen hozzám irgalmas, ha már magamhoz nehezen tudok az lenni.
Más nincs, ma megyünk megcsináltatni TSB tetoválását, akkor már mindhármunknak lesz, és összesen százötvenhárom évesek leszünk idén együtt, ami azért is jó mert az egy hárommal osztható szám, a három pedig prím. Összetartozunk. 
Az éberkóma ellenére olykor elém toppan némi energikus zene is, amitől átmenetileg egészen éber leszek. Köszönet érte a legendás csaposnak.

Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Igen. :) Ez egy barátságtetoválás, amit ötvenedik születésnapunkra csináltattunk. Egy buddhista jel.
      https://culturacolectiva.com/design/unalome-buddhist-tattoo/

      Törlés
  2. én írtam a test öngyógyítást!! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések