Tavasz


Mivel olyan sokat panaszkodom az időjárásra úgy általában, azért most el kell ismernem gyönyörű és kellemes tavasz lett ezen a héten. Picit hűvös, olykor leszakad az ég, mégis napfényes és hőségtől mentes, ami megvidámítja a mindennapokat. Nyilván sokat hozzátesz a pszichés jólétemhez az érzés, hogy minden nap jókedvű emberek közé megyek dolgozni. Tegnap az egyik lakótársam meg is jegyezte, hogy egészen olyan, mintha mindig itt dolgoztam volna, és bár ez azért így túlzás, de az biztos, hogy jó helyen vagyok. Nem gondoltam volna, hogy ennyit számít, ha az embernek nem tesznek keresztbe nap mint nap. Leben und leben lassen.
Ami a munkát illeti, bárgyú belenyugvással teszem a dolgom. A fordítással a tervezetthez képest nem haladok jól, a héten annyira fáradt voltam, hogy képtelen voltam érdemben foglalkozni a szöveggel, de mivel hétvégén nem lehet érettségi dolgozatokat javítani, ezt a három napot Rómára szánom. Meglátjuk, meddig jutok. 
Más nincs, nem gondoltam volna, hogy ép ésszel eljutok május végéig, de most, mintha mégis látnék erre esélyt. Aztán az is lehet, hogy jövő héten hiszterizálom magam. A nőknél sosem lehet tudni. 
Ez a kedvenc tavaszi zeném.

Megjegyzések

  1. Egyetértek veled, annyira jó érzés olyan helyen dolgozni, ahol nem néznek levegőnek... Két és fél évig dolgoztam olyan közegben, ahol nem találtam a helyem - és mint utóbb kiderült, nem csak rajtam múlt a dolog, hanem olyan munkahelyi problémán (bér, mi más), amiről nem tudtam, így tenni sem tudtam ellene. Annyira megmérgezte a légkört, hogy én is eljöttem. Életem egyik legjobb döntése volt.

    Egyszerűen emberi a légkör, minden, gyakran felesleges munka ellenére sokkal jobb érzés az új helyen dolgozni. Pihentetőbb és nyugodtabb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is úgy érzem, hogy az új helyen valahogy egyszerűbb tenni a dolgom.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések