Szép szombat, szép napsütés. A szürke napok után megint könnyebb a lég. Szeretem a február második felét, reménnyel tölt el. A feltámadás reményével.
Tegnap lényegében túlestem a felmondáson, bár nem mondtam fel. A fogadó intézmény gyorsabb volt, mint én sajnos, ami nem tölt el örömmel, de ezen most már nem tudok változtatni. Jó, hogy ennyi idős koromra néha már el tudom fogadni, hogy nem vagyok omnipotens. Kár mondjuk, jó lett volna egy ilyen névjegykártya:

Biedermann Izabella
tanár, okleveles omnipota

de ezt elszúrtam. Egy ideje nem gondolom, hogy minden úgy kell legyen a világban, ahogy azt én szeretném, és már szinte meg is barátkoztam ezzel a gondolattal.
Hogy pontosan mikor kezdek az új munkahelyen, azt egyelőre nem tudom. Ezt is mások fogják eldönteni helyettem. Nekem nem sietős, de túl sokáig biztos nem maradok, az senkinek sem volna jó ezek után.
Bridgettel végül nem tudtam beszélni tegnap, ez hétfőre marad. Addigra majd megbékél (nem), és emberi lesz, meg megértő (neeeem), de a hétvégén legalább lesz ideje kitalálni, hogy baszhat ki velem a hátralévő időben... ja, hát milyen kár, hogy már mindent megtett, amivel bánthat. Ezt jól elszúrta előre. Szegény.
Most pihenek, figyelem ezt az új, változtatni képes, majdnem bátor önmagam. Egészen jó érzés. Persze lesz majd rossz is. Nem Bridget, hanem azok miatt, akiket szeretek, és akik szeretnek. Közben meg aki szeret, az elfogadja a döntéseimet. Még ha szomorú és csalódott is egy darabig.
Tegnap vacsoracsata volt, ma csajos délután mérsékelt piával és közös mozizással. Helyes, barátságos, szeretetre képes emberek vesznek körül; micsoda csupa jóság és biztonság ez. Mennyi fontos dolog van az életemben, mennyi öröm, és mennyi szombat.
Játsszon egy nashville-i gyerek.

Megjegyzések

  1. Fogd fel úgy, hogy levették rólad a Nagy Bejelentés stresszét. Te tisztességes akartál lenni valakivel, aki viszont egyáltalán nem tisztességes soha senkivel -- ezért nem kell, hogy rosszul érezd magad, attól, hogy így történt, te nem lettél tisztességtelenebb.
    A hátralévő csesztetést pedig mosolygással nyugtázd, mert az egy kapálózó, süllyedő ember groteszk rugdalózása lesz. Mellette pedig majd figyeld meg azt az alternatív valóságot, amit most hétvégén gyorsan felépít, hogy igazolja saját magát.
    A gyerekek pedig tudják, mi miért történik. És szerintem igazat fognak adni neked.
    g.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések