Neuro


Minden bizonnyal van olyan, hogy a fáradtság is valami pontra jut, holtpontra, mondja a nyelv, hát olyan is van persze, de nem erre gondolok, hanem arra a pontra, ahonnan már nem fáradt az ember, csak úgy lebeg. Kikapcsolnak a fáradtságjelző neuronok, az agy egy kicsit áttetszővé válik, a mindennapi szürke ködből előbukkanó gondolatok hirtelen mind egymásra csodákoznak: mint egy üveggolyóba öntött, színes, szélesvásznú, animált Mandelbrot fraktál.
Nem baj, pénteken minden határidő lejár, úgyhogy fogom ezt a szívárványszínekben játszó  üveggolyót, és odaajándékozom neked. Áttetsző távolság.
Annyi minden jut eszembe a szavakról, csak kimondani nem tudom őket egyelőre. Szótúladagolás. Overdose. Az a szegény ló meghalt már vagy csak nyugdíjba ment? Ha nyugdíjas leszek, tuti könyveket fogok fordítani. Frissen tartja az elmét.
Más nincs. Szeretnék már péntek esti nő lenni.

Megjegyzések

  1. Én is, én is, én is! :)) A péntek estét várom... Nem is. A vasárnap reggelt, mert az azt jelenti, hogy az osztálytalálkozót is kipipáltam már és valahogy hazakeveredtem.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések