Télvég


Most, hogy elkezdődött a választási kampány, annyi hülyeség ömlik ránk ebben a kis országban, hogy az ember komolyan elgondolkodik, nem adták-e el jó pénzért már évekkel ezelőtt édes hazánkat a Monthy Python alkotócsoportnak. Már nem kell sok idő, és egy ügyes szerkesztő egész estés mozifilmet tud majd gründolni politikusaink megnyilvánulásából. Címre nem teszek javaslatot, mert már a Terápia, és a Walking Dead is foglalt. 
Amúgy, mármint leszámítva a közelgő apokalipszist, az élet szép, a világ pedig tele van okos és kedves emberekkel. Talán legjobb volna, ha az ember csak azokkal beszélgetne, akiket szeret. Annyival értelmesebb és igazabb ez a fajta alternatív valóság. 
Nem hiszem, hogy elitista lennék, vagy ha igen, akkor csak a nyitott, tanulni és gondolkodni akaró/próbáló emberek irányában vagyok az, mert valóban nem vágyom mások társaságára. Tényleg túl rövid az élet ahhoz, hogy az ember hülyeségekkel foglalkozzon.
Más nincs. Rettenetesen álmos vagyok, emiatt nem tudok normális tempóban dolgozni. Jó volna aludni mondjuk 12 órát, de holnap felvételi elbeszélgetés lesz, ahol ott kell legyek nyolctól kábé háromig, mert hoppá, elfelejtették úgy megcsinálni, hogy elöl legyenek az angolosok. Tegnap azért megkérdeztem, vajon kifizetik-e a szombati túlmunkát, de nem nagyon kaptam választ. Ezt igyekszem ma tisztázni, mert akkor inkább be sem megyek az én gyönyörű szombatomon.
Gondolkodtam tegnap este, és arra jutottam, nincsenek ambícióim, csak a lét maga. És ez, a lét mármint, ha az ember jól csinálja, ki is tölt egy egész életet. 


Megjegyzések

  1. Az utolsó bekezdésedet akár én is írhattam volna... Hozzáteszem kicsit sajnálkozva, hogy egy kis adag ambíció, ami esetleg sarkallhatna, azért nem ártana... Kezd az idő sürgetni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha én is vágyom rá, de aztán oda jutok ki, hogy a szeretetnél nem tudok nagyobb ambíciót. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések