Hétvégi köznap


Oké, megvan kezem, lábam, egyelőre úgy tűnik, nem történt semmi visszavonhatatlan hajnali fél egykor, amikor átléptem a következő földön töltött évtizedembe.
A tegnapi megbeszélésnap picit kevésbé volt érdekes és lelkesítő, mint az előző, de semmiképp nem volt tanulságoktól mentes. Itt van minden idők kedvenc nyelvtanulója is velünk (irony alert), aki gyakorlatilag három szót beszél angolul, a többi mondanivalóját rábízza a jelenlévők fantáziájára. Hihetetlen. Tényleg írjak már arról a téveszméről egyszer, hogy a magyarok nem beszélnek idegen nyelveken, bezzeg mindenki más.
Más. Délután voltam egy sétán a múzeumban, és ahhoz képest, hogy sokadszor vagyok itt, megint tudta új arcát mutatni a kiállítás. Este elmentünk vacsorázni egy szép és jószagú étterembe, ahol egy nagyon kedves baráti társasággal nagyon kellemesen töltöttük el az estét. Jó emberek, na. Van ennek az egész életnek értelme.
Más nincs, esik persze, meg hideg van. A mai program korán véget ér, úgyhogy lesz idő óvárosozni.

Megjegyzések

  1. Még jópár évtized-átlépést kívánok!:)
    Nekem már volt félszázados, meg a tavalyi 60-asok klubjába belépős. Valóban, nem tapasztaltam én sem semmi különöset. Igaz nem éjjeli órán, csupán "rendes" időben, - este fél nyolc tájt mi is történhetne?:)))
    Óváros, séta meg a nem otthon, munkával töltött nap- egész jó születésnapi programod van. Remélem...és kívánok minden jót.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések