Helyzet


Gyerekkoromban volt egy olyan időszak, talán kisiskolás koromban, erre nem emlékszem pontosan, amikor hetekig fájt a fejem. Arra emlékszem, hogy ültem, és fájt a fejem. Ködös emlékeim vannak valami tanácstalan orvosokról, meg röntgenfelvételekről, aztán semmi, egyszer csak elmúlt.
Néha eszembe jut ez az időszak, pláne, hogy mostanában megint többet fáj a fejem, mert érdekelne, mi történik ilyenkor az agyban. Kis görcsök, elektromos kisülések, összecsomósodó erek... a jó ég tudja mi még. Lehet, hogy az ingerületátvivő anyagokkal van a baj. Túl ingerült vagyok mostanában megint.
Szörnyen zavar mindaz, ami az iskolában történik, és már azon is rengeteget gondolkodtam, hogyan lehetne ezt a munkahelyet túlélni épen és egészségesen. Egyelőre nincs ötletem. Úgy érzem magam, mint egy elmegyógyintézetben.Az a gyanú kezd megfogalmazódni bennem. hogy Bridgetnek valami elszakadt odafent. Ez az alagsori tanítás, meg az, hogy még mindig nincs órarend, meg egyáltalán. Ilyen dolgokat épelméjű, ép személyiségű ember nem csinál. Tegnapra már az órarendkészítő ighák közül az egyik meg is betegedett. Vagy csak parancsba kapta, hogy húzzon haza dolgozni.
Hülyék ezek mind. Nekem meg egészen mást kellene csinálnom. Fát faragni, vagy mit tudom én. Mindenesetre megint túl sokat dolgozom, megint határidők vannak. Komolyan mondom, ha befejezem a könyvet, egy hónapig nem fordítok semmit, csak azt olvasom, amihez kedvem támad, és a gép előtt való görnyedés helyett bakancsot húzok, céltalanul sétálok, meg elutazom és meglátogatom a barátaimat. Elég már ebből a baromságból, hogy a munkámnak, meg a csekkeknek élek.
Azért ha nyerek a lottón, akkor kérek egy év fizetés nélküli szabit, és nekiindulok Zaphoddal, hogy végigfotózzam Új-Zélandot meg pár csendes-óceáni szigetet. Aztán ha kipihentem ezt a sok szart, hazajövök ebbe a bájosan elmebeteg országba, ahol szeretem a dombokat, meg a bort.
Az olvastam tegnap, hogy a helyzet főnév és ige is. Persze nem, de az ember felelős azért, ahol és amiben van.



Megjegyzések

  1. én helyzek, te helyzesz, ő helyzet... mi helyzünk, ti helyzesztek, ők helyzetnek...
    Hát nem?
    helyzegetek csak épp.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések